VALİ TEFENNİ’YE GİTTİ
VALİ TEFENNİ’YE GİTTİ
Burdur Valisi Tülay Baydar Bilgihan , Tefenni ilçesine giderek bir dizi ziyaret ve temaslarda bulundu. Önceki gün gerçekleşen ziyarete Vali Yardımcısı Ökkeş Furkan Karakurt, Tefenni Kaymakamı İbrahim Cem Deveci ve kurum yöneticileri de eşlik etti. Ziyaret sonrası Burdur Valiliği sosyal medya hesaplarından yapılan paylaşımda: “Barutlusu Şehit Ömer Kızılkaya Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’ni ziyaret etti. Ziyarette okul müdüründen okulun genel durumu hakkında bilgi alan Sayın Valimiz, sınıfları gezerek öğrenci ve öğretmenlerle sohbet etti. Valimiz ayrıca, okulun uygulama temelli mesleki eğitim faaliyetleri ve tarımsal üretim alanları hakkında bilgi aldı. 185 dekar okul yerleşkesi ve Hüyük Ovası’ndaki 320 dekar tarım arazisinde; buğday, arpa ve sorgum sudan otu ekimiyle öğrencilerin üretim süreçlerine aktif katılımı sağlanıyor.” denildi.
Haber Merkezi









